ly's FotoPage

By: ly yosh

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 3-Jan-2010 15:57 Email | Share | Bookmark
anak-anak ku

 
 
 
ermm dah lame tak citer psl anak2 kesygn ma ni..terutama farez laa...nak sejak dpt adek baru ni hihi..bkn pee..lgpon mama lame tak amek gambo ni..then tak sempat nk borak lame dlm fotopages ni hehe..

so ni la sedikit sebyk cite psl farez..da setaun ampat n mcm2 kerenah die..makin buas n aktip..asik nk syg aktid die je..cium kaki la kepala la tgn la..klu adek die nangis, die dulu g berlari n kunun nk enjutkan buai..klu dtg mud xbesh die, die tarik2 sarung tgn n sarung kaki adek die lak.
yg len2, farez suke tiru ape sj gaye kite buat.buat2 bunyi mulut la..kedip2 mate, jeling, amek tepon letak kat tlinga pastu buat2 borak2 sambil gelak2 (kes tiru papa die la ni)..
kuat borak bile balik dr umh ibu..ape die cite ntah..lyn jela..
pemalu jugak anak bujang ma ni
da pandai pegang pen sambil conteng2 pd buku..pandai anak mama
klu nk sesuatu yg die x boleh ambil, farez akan tarik tgn kite o tolak ke tempt die nk g tuu
pntg tgk papa die pakai baju, kompom nk dukung terus n tunjuk kt pintu..nk kua la tu..kkdg siap amek kasut dulu
da pndai kiss2 ma n pa n da pandai salam..kekadang org suh amin, terus nk cium tgn jek..apela farez ni..hehe

fazy lak....sebln lebey da skang..da buleh senyum sket..manis lak tu mcm mama die laaa hhehe (ops lebih2 lak hahaha). pipi yang semakin gebuum..n payah nk tido mlm n terpaksa buh dlm buai..then kuat nyusu..still bfeed lg..kaki n kepala pon da makin kuat..
moh tgk fazy lak



then ni lak dr kami sekeluarga..ingin mengucapkaan selamat thn baru kpd sume..smuga thn 2010 ni membawa rezeki dan kebaikan kepada kite sume k..
n berharap agar anak2 mama ni sentiasa sihat tubuh bdn, cergas n pintar2..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net